Havarijní zásahy
V případě náhlého výpadku důležité součásti výpočetního systému (souborový server, disky, Internet server, pracovní stanice) zajišťujeme službu havarijních zásahů. Ta zahrnuje garanci doby zásahu nebo doby zprovoznění součásti výpočetního systému. Preventivní údržbu, administrace serveru a některé typy konfigurací je možno provést také na dálku zabezpečeným připojením přes internet nebo pomocí telefonní linky a modemu.
Telefonická podpora (hotline)
Ke správě počítačové sítě a správě PC patří i služba umožňující využití telefonické podpory našich pracovníků pro řešení aktuální problémů uživatelů s výpočetní technikou.
Vzdálená správa počítačové sítě
Některé požadavky lze řešit na dálku a šetřit Váš čas i peníze. Pro vás to znamená, že nebudete muset čekat, až za Vámi technik dojede, ale některé věci budou prostě vyřešeny ihned při telefonu. A nebo ihned, jakmile se technik dojde k prvnímu počítači, když mu zavoláte
Vedení evidence software a technického vybavení
Protože stejně jako všude jinde, je potřeba i při správě sítě mít ve věcech pořádek a přehled, kde co má být. Proto vedeme i pro Vás evidenci používaného technického vybavení (počítačů jejich konfigurací, software a ostatních prvků na síti). Tyto přehledy máte k dispozici a můžete je použít třeba k plánování rozvoje Vašeho IT .